martes, 22 de mayo de 2012

Torneo San Salvador








6 comentarios:

Natàlia dijo...

Hola bona nit sóc la mare del Joan Anaya i m'agradaria donar-vos les gràcies pel detallàs que heu tingut amb el meu fill. Ha estat molt content de rebre la pilota signada per tots vosaltres. Gràcies pel vostre suport i mostra de carinyo.Mil gràcies! Que passeu un bon estiu!

Anónimo dijo...

Moltes gràcies pel vostre regal. M'ha agradat molt!! M'he fet una foto amb la vostra pilota signada i darrera el regal del meu mister (un foto dedicada). Gràcies i espero que ens podem veure la temporada que ve.

Joan Anaya

Aqui teniu la foto -> FOTO

CARMEN (MARC) dijo...

Ens sap molt greu el que ha passat...però sort que ets un nen molt fort i et posaras bé de seguida, quasi tothom s'ha trencat algún ós de petit! Estàs molt guapo a la foto amb la "cama xula", paciència que en dos dies estàs jugant. Un petó!

juan dijo...

Animo joan que te recuperes prontito para que podamos disfrutar viendote jugar a futbl, un abrazo crack.

anna dijo...

Desitgem que el Joan es recuperi el més aviat possible; és un nen fort i el seu equip el necessita. Molts ànims i fins aviat! Una abraçada del Joan Alsina

Natàlia dijo...

Gràcies a tots/es pel vostre suport. Anna espero que tot vagi bé quan arribi el moment!
Andrea mama de Santi ya escuché tu mensaje, te quise llamar però borré las llamadas y con ellas tu número, sorry! Mil gracias por vuestro interés y apoyo.
De tot cor gràcies de nou i que passeu un bon estiu! Bones vacances i fins la propera temporada!